Klachtenformulier
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over de zorg die wordt geleverd. Het is dan belangrijk om in contact te komen met elkaar.
De oplossing van een klacht of probleem ligt meestal dichtbij. Daarom is een gesprek met je begeleider de eerste stap. In zo’n gesprek kun je vaak samen tot een oplossing te komen.
Is het probleem na een gesprek niet opgelost? Adriana onze klachtenfunctionaris denkt met je mee en zoekt graag samen naar een oplossing. Adriana is medewerker van Magis, maar neemt een onafhankelijke positie in.
Een klacht kan schriftelijk, digitaal of mondeling worden ingediend.
De klacht bevat ten minste:
- Naam en adres van de klager;
- Datum van indiening;
- Een duidelijke omschrijving van de klacht.
Klachtenfunctionaris Magis:
De klacht kan worden gericht aan: Adriana Dijkstra
E-mail: adriana@magisambulantebegeleiding.nl
Postadres: Zuidelijke industrieweg 10A, 8801JB Franeker.
Levert dat niet het gewenste resultaat op? Dan kan je je klacht indienen bij klachtportaal Zorg. Dit is een extern bureau met onafhankelijke klachtenfunctionarissen.
Klachtenportaal Zorg:
Kom je er niet uit met je begeleider en/of de klachtenfunctionaris dan kun je jouw klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg over de geleverde zorg.
Dit zijn ervaren en onafhankelijke klachtenfunctionarissen. Op www.klachtenportaalzorg.nl kan je je klacht indienen of je kunt je klacht mailen naar info@klachtenportaalzorg.nl.